خرید کادوی ولنتاین
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بر اساس تقویم میلادی هر سال در 14 فوریه عشاق به یکدیگر با کادو دادن عشق خود را ابراز می کنند و  تاریخچه این روز بر میگردد به شخصی به نام قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک که داستان از این قرار است:

یک کشیش معبدی در نزدکی رم در سال 269 میلادی به فرمان امپراطور کلادیوس دوم و به دلیل کمک به زوج های جوان برای ازدواج کردن باعث مرگ خود شد و گردنش را زدند. به همین دلیل این روز را روز عشاق می نامند و البته هدایای روز ولنتاین در آن زمان گل و یک کارت پستال بوده که این سنت رفته رفته جایش را با هدایای دیگری نیز پر کرده است. بعد از کشته شدن کشیش معروف یک کلیسا به نام این کشیش نیز ساخته شد که به یاد این فرد می باشد.

روز ولنتاین یکی از روزهایی است که در روز موعود خود در بسیاری از کشورها رسم آن را به جا می آورند و افراد با کادوی ولنتاین این روز را خاص تر می کنند تا خالصانه عشق خود را به همدیگر نشان دهند. 

خرید کادوی ولنتاین همیشه یک هدیه خاص بوده و افراد طی سالها آن را تغییر داده اند و هدایای مختلفی به یکدیگر می دهند. ولنتاین 2021 هم در راه است و افرادی هستند که به دنبال خاص ترین کادو ولنتاین برای دختر یا پسر هستند  و همیشه با این سوال که کادوی ولنتاین چی بخرم مواجه می شوند. 

سنگ های قیمتی همیشه توسط بسیاری از پادشاهان و ملکه ها مورد استفاده قرار می گرفته است و ارزش بسیار بالایی دارند از این رو بهترین کادو برای ولنتاین سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی می باشند که خواص فیزیکی و درمانی بسیار زیادی نیز دارند. در سایت جواهر می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به همراه شناسنامه بین المللی کالا خریداری کرده و به عنوان کادوی ولنتاین، کادوی روز تولد، هدیه برای سنگ ماه تولد به عزیزان خود هدیه بدهید. 

www.javaher.site





:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: